top of page

Algemene Voorwaarden 

 
Algemene voorwaarden 

  1. ALGEMEEN 

Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Salon Beauty Routine  en een klant waarop Salon Beauty Routine deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover   van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken. 

 

  1. AFSPRAKEN 

De klant moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk achtenveertig uur voorafgaande aan de afspraak telefonisch, per mail of per bericht aan salonBeauty Routine melden. Voor een (semi) permanente make-up / Fine line afspraak dient dit uiterlijk vijf werkdagen van tevoren gemeld te worden. 

Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, is Salon Beauty Routine gerechtigd om het gehele afgesproken bedrag aan de klant te berekenen. Indien de klant meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk komt, mag Salon Beauty Routine de behandeling weigeren en het gehele afgesproken bedrag in rekening brengen. De klant is ten allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van de gemaakte afspraak. Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt. 

 

  1. BETALING 

Salon Beauty Routine vermeldt alle prijzen van behandelingen en producten zichtbaar op de website. De gemelde prijzen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld. 

Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling en eventuele producten contant of per Tikkie te voldoen. 

Bij een gemiste afspraak wordt het gehele bedrag in rekening gebracht. Er zal een factuur verzonden worden die uiterlijk binnen 7 dagen betaald dient te zijn. Wanneer de betalingstermijn overschreden wordt volgen twee herinneringen. Als de factuur hierna nog niet betaald is zal Salon Beauty Routine de factuur uit handen geven aan een incassobureau. De daarbij behorende kosten zijn voor de klant. 

In het geval dat de klant al eerder permanente make-up heeft laten zetten is zij verplicht Salon Beauty Routine vooraf het maken van een afspraak hiervan op de hoogte te stellen, zoals aangegeven in het afspraak maken proces en in de bevestigingsmail. In sommige gevallen is het niet mogelijk om een behandeling uit te voeren met oude permanente make-up. In het geval dat dit vooraf niet wordt overlegd wordt er vijftig procent van het volledige bedrag in rekening gebracht. 

De klant is verplicht om het volledige bedrag te betalen bij het maken van een afspraak en gaat hiermee akkoord. 

 

  1. PERSOONSGEGEVENS & PRIVACY 

De klant voorziet Salon Beauty Routine voor de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Salon Beauty Routine aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Salon Beauty Routine neemt de persoonlijke gegevens van de klant op in de administratie. Salon Beauty Routine behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Salon Beauty Routine zal de gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf aan de klant. Het e-mailadres van de klant wordt door Salon Beauty Routine gebruikt om een digitale nieuwsbrief naar te sturen, indien de klant deze niet wil ontvangen, kan de klant dit vooraf aangeven of zich afmelden voor de nieuwsbrief. 

 

  1. GEHEIMHOUDING 

Salon Beauty Routine is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Salon Beauty Routine is verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken. 

 

  1. AANSPRAKELIJKHEID 

Salon Beauty Routine is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Salon Beauty Routine is uitgegaan van de door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding. Salon Beauty Routine is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegenomen naar de praktijk. 

 

  1. BESCHADIGING EN DIEFSTAL 

Salon Beauty Routine heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. Salon Beauty Routine meldt diefstal altijd bij de politie. 

 

  1. KLACHTEN 

Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen twee werkdagen na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan Salon Beauty Routine. 

Salon Beauty Routine moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. 

Indien een klacht over de behandeling gegrond is zal Salon Beauty Routine de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de klant aantoonbaar zinloos is geworden. Indien Salon Beauty Routine en klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de wetgever of mediator. 

 

  1. GARANTIE 

 geeft de klant een week (zeven dagen) garantie op de behandeling en producten. 

Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De klant wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling. 

Deze garantie vervalt indien: 

* De klant op de hoogte is gebracht door de medewerker over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten; 

* De klant andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt; 

* De klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd; 

* De klant de producten niet volgens het advies van de medewerker heeft gebruikt; 

* De klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt. 

 

  1. BEHOORLIJK GEDRAG 

De klant behoort zich in de praktijk behoorlijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Salon Beauty Routine het recht de klant de toegang tot de salon te weigeren zonder opgaaf van redenen. 

 

  1. ANNULEREN 

Het is niet mogelijk om een geboekte afspraak te annuleren. Aanbetalingen worden in geen enkel geval terugbetaald. Aanbetalingen van PMU / Fine line bedragen 50% van het gehele bedrag. Salon Beauty Routine biedt de optie om de afspraak een maal te verplaatsen naar een andere beschikbare datum. Voor afspraken dient dit maximaal vijf dagen van tevoren in overleg afgestemd en bevestigd te worden door Salon Beauty Routine. 

 

  1. BEELDMATERIAAL 

Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto’s en/of video’s. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt gegeven zullen wij geen beeldmateriaal gebruiken van de klant. 

 

  1. RECHT 

Op elke overeenkomst tussen Salon Beauty Routine en de klant is het Nederlandse recht van toepassing.De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Salon Beauty Routine en zijn ook in de salon beschikbaar, evenals in de bedrijfscatalogus van whatsapp 

In geval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. 

Van toepassing is steeds het laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals deze geldig is/was ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst. 

 

CONTACTGEGEVENS 

Salon Beauty Routine  

Lindelaan 94 
3331 AP  

salonbeautyroutine@outlook.com 

06 – 21 47 47 44 

 SALONREGELS 

 

  • Er wordt enkel op afspraak gewerkt. 

  • Meer dan vijftien minuten te laat? Dan zal de afspraak komen te vervallen en moeten we een nieuwe afspraak inplannen. 

  • De betaling van behandelingen kan zowel Tikkie als contant. Betalingen moeten altijd in de salon worden voldaan.  

  • Uit hygiënisch oogpunt is het niet toegestaan om te roken, eten of drinken tijdens een behandeling en om huisdieren mee te nemen. 

  • Gelieve geen kinderen mee te nemen in de salon, in de salon wordt met chemische stoffen gewerkt. Neemt u toch kinderen mee naar de salon kan de behandeling geweigerd worden en wordt de volledige behandeling in rekening gebracht. 

  • Behandelingen worden niet uitgevoerd bij personen onder de 18 jaar zonder toestemming van een ouder/voogd. Vanaf 18 jaar is iedereen van harte welkom in de salon.  

  • Om praktische redenen is het gebruik van de mobiele telefoon niet toegestaan tijdens de behandeling. Natuurlijk bij uitzondering wel! 

  • Salon Beauty Routine is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat de salon is uitgegaan van de door de cliënte verstrekte informatie of onvolledige informatie over bijvoorbeeld ziekten, medicijngebruik, werkzaamheden en vrijetijdsbesteding. Het betreden van het pand is daardoor op eigen risico.  

  • Klachten of ontevredenheid hoort binnen 7 dagen na de behandeldatum te worden vermeld, word dit niet gedaan word de klacht helaas niet behandeld. Wij geven geen geld terug! 

  • Beschadiging & diefstal Salon Beauty Routine heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt: 
    meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Wij melden diefstal altijd bij de politie. 

  • Algemene voorwaarden zijn van toepassing. Deze zijn te vinden en in te zien op de website. 

©2022 door Beauty Routine. Met trots gemaakt met Wix.com

bottom of page